close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אתרים כשר ללא מתחרים – שיווק בעולם הדתי

מערכת שורשכב חשוון, תשפא09/11/2020

איתי ורצ'יק מתמחה בבניית אתרים ושירותי שיווק ופרסום באינטרנט עם התמחות ספציפית בתחום קידום האתרים. קידום אתרים כשר

תגיות:

תחום השיווק הדיגיטלי הוא תחום נפוץ בכל חלקי הארץ. סביר להניח שגם הרבה בעלי עסקים דתיים כבר שמעו על השימוש באינטרנט לצרכי שיווק ופרסום העסק. לצד אלה שלא מאמינים בשימוש באינטרנט וממשיכים בפרסום בדרכים המסורתיות יש גם קהל דתי, יזמים ובעלי עסקים, שכן מעוניינים להתחיל להשקיע גם בפרסום האינטרנט ולנצל את קדמת הטכנולוגיה כדי להביא קהל לקוחות גדול יותר לעסק ובכלל כדי לפתח את העסקים, לצמוח ולגדול.

איתי ורצ'יק שעובד עם הקהל הדתי, מסביר שמכיוון שמרבית הקהל בישראל, דתיים ולא דתיים, מבצעים את החיפושים שלהם

למידע, מוצרים ושירותים שונים בגוגל – הרי שבחירה בשירותי קידום אתרים תהיה הבחירה הטובה ביותר עבור הקהל הדתי.

באילו תחומים נפתחים אתרים דתיים?
שיווק בעולם הדתי בדרך כלל לא כולל אתרי אינטרנט ועבודה אונליין. אתרים דתיים הנפתחים כיום יהיו לרוב פורטלים וקהילות הקשורות לדת. פה ושם יש אתרי חנות למכירת תשמישי קדושה וספרי תורה אך לא הרבה מעבר. חשוב לציין כי ישנם עצמאיים ובעלי עסקים רבים בקהילה הדתית ורבים מהם מספקים שירותים גם לקהל שאינו דתי ולכן כל זמן שאינם עושים שימוש באינטרנט כדי להגיע אל אותו קהל – הם כאילו מפסידים לקוחות פוטנציאליים לעסק.

מדוע קידום אתרים – להתקדם בעולם פחות תחרותי:
קידום אתרים אורגני הוא שירות שמטרתו היא לבצע פעולות שונות שעוזרות לקדם את אתר העסק במנועי החיפוש, כאשר בראשם הוא מנוע החיפוש של גוגל. מדובר בטכניקת הפרסום המובילה בעולם השיווק הדיגיטלי כיום כיוון שהיא לא רוצה מסייעת בהבאת תנועה של לקוחות פוטנציאליים לאתר העסק אלא גם משפרת את המוניטין שלו. להיות מדורג גבוה בגוגל הוא סמל סטטוס שממצב אותך בין העסקים המובילים בתחום שלך, בוודאי מול המתחרים שלך. קידום אתרים יכול מאוד להתאים לקהל הדתי משום שגם רבים מהקהילה הדתית גולשים באינטרנט כיום אך מרבית החיפושים שלהם כמובן מתקשרים לביטויים, מוצרים והשירותים הנדרשים בעולם הדתי. מכיוון שאין להם הרבה היצע לחיפושים שלהם אתם יכולים ליהנות מתחרות מופחתת לחיפושים הללו. באופן טבעי, כאשר יש פחות תחרות כך יותר קל להתברג גבוה יותר במנועי החיפוש ובראשם בגוגל.

מחקר מילות מפתח לקידום אתרים כשר:
מקדם אתרים מקצועי ככל שיהיה לא יוכל לבחור את מילות המפתח לקידום על סמך רעיונות שקופצים לראש וגם לא על סמך ביטויים שהלקוח מבקש. צריך לבצע מחקר מתחרים, לראות אילו ביטויים הם מקדמים. לאחר מכן צריך לבצע מחקר מילות מפתח בעזרת כלי מילות המפתח של גוגל (הנחשב למדויק ביותר בהערכת נפח החיפוש החודשי לביטויים מסוימים וגם מספק רעיונות נוספים לביטויים רלוונטיים). לאחר מחקר מילות המפתח ניתן יהיה להעריך את כמות החיפושים החודשית שהקהל מבצע לביטויים הרלוונטיים לאתר העסק.

אלמנט נוסף שכדאי להתחשב בו הוא שחלק מבעלי האתרים הדתיים אינם מעוניינים שהאתר יפעל בשבת. אם האתר לא יהיה באוויר יום בשבוע זה עשוי לפגוע אנושות בקידום שלו בגוגל ולכן חשוב לעבוד מול מקדם אתרים מקצועי שידע כיצד להכשיר את האתר לעבודה במהלך השבוע, כאשר במהלך השבת האתר יושבת מפעילות וזאת מבלי לפגוע בקידום האורגני של האתר.

איתי ורצ'יק מתמחה בבניית אתרים ושירותי שיווק ופרסום באינטרנט עם התמחות ספציפית בתחום קידום האתרים. קידום אתרים כשר צריך לעשות לאחר עבודת חקר מעמיקה, אפיון העסק וקהל היעד וביצוע מחקר מתחרים ומחקר מילות מפתח המתאימים לאתרים כשרים ולקהל היעד הממוקד אליו מכוון העסק. אלה הקווים המנחים בעבודתו של איתי והוא ישמח לספק לכם שירותי קידום אתרים כשרים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה